Συχνές Ερωτήσεις

Κατά πόσο οι πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι αξιόπιστες;

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται αρκετά συχνά. Το Attitude ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό email όπου θα σας υποδεικνύουν την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του.


Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ.) είναι αυτά που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας σας. Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής.

1. Με αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο που επιλέξατε.

2. Με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα. 

3. Τραπεζική Κατάθεση στον λογαριασμό

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

5408-029329-971

IBAN: GR2201724080005408029329971

ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ


Πώς πραγματοποιείται η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας;

Το Attitude έχει επιλέξει τους καλύτερους συνεργάτες για να σας εγγυηθεί την ασφάλεια των πληρωμών σας με κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση. Οι πληρωμές γίνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς. Όλες οι τραπεζικές πληροφορίες είναι εμπιστευτικές. 


Ποιοι είναι οι τρόποι παράδοσης

Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας ΕΛΤΑ Courier στη διεύθυνση που δηλώσατε. Την ημέρα που το Attitude πραγματοποιήσει την αποστολή θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.


Πόσον καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί;

Οι ελληνικές αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 12:30μ.μ. τυγχάνουν επεξεργασίας αυθημερόν  . Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 12:30μ.μ), Σάββατο & Κυριακή τυγχάνουν επεξεργασίας την ακόλουθη εργάσιμη ημέρα.

Η παράδοση (εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών,  για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις . Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται εντός 4 εργάσιμων ημερών.

Οι αποστολές για το εξωτερικό θα πραγματοποιούνται όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή. Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός 5-10 ημερών.

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.


Θέλω να ακυρώσω εντελώς την παραγγελία μου

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 2682029875 (ώρες 10.00 - 14.00) ή μέσω e-mail στο sales@attitude.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε. Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία όταν τα προϊόντα βρίσκονται στον μεταφορέα, είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής (αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στο κατάστημα).


Θέλω να ακυρώσω ένα μέρος της παραγγελίας μου.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα για να ακυρωθεί η παραγγελία σας και να δημιουργήσετε μια νέα. Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, μπορείτε να ζητήσετε μερική αποστολή.


Τι συμβαίνει όταν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης ή αν τρίτο πρόσωπο παραλάβει την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.


Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε στα τηλέφωνα 2682029875 ή στο e-mail sales@attitude.gr.


Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;

Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από το Attitude ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως. Σε περίπτωση, παρ΄ όλ΄ αυτά, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε, και επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα εντός 24 ωρών από την ώρα της παράδοσης.


Ποια είναι η διαδικασία και η προθεσμία επιστροφής της παραγγελίας μου;

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας, εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στο κατάστημα καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το attitude. Στα προϊόντα προσφοράς δεν γίνονται αλλαγές.


Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται σωρρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:

- Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το κατάστημα Attitude, αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς, καθώς και την αιτιολογία της επιστροφής.

- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

- Το προϊόν συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής.

- Έχετε λάβει από την έγγραφη έγκριση επιστροφής στο e-mail σας.

- Δεν έχουν περάσει 10 ημέρες από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας.


Eφόσον πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Attitude

Εθνικής Αντιστάσεως 38, 481 00, Πρέβεζα


Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος όταν είναι ελαττωματικό;

Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποια δυσλειτουργία στο εμπόρευμα, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει το κατάστημα, εάν το εμπόρευμα επιστρέφεται εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Αν κάποιο προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα το επιστρέφετε με έξοδα του Attitude. Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής που θα έχετε καταβάλει, όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται και σας επιστρέφετε και πάλι με έξοδα του Attitude. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας. Για να δεχτούμε μια επιστροφή για αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος. Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν τού επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.

 
  2016. All Rights Reserved.